miercuri, 3 martie 2010

Parul de foc...

.. de multe ori privind prin jurul meu.. chiar si prin school , chiar si prin Chisinau, ramin surprinsa cind imi dau seama ca ochisorii mei se opresc si analizeaza fetele cu parul roshcat, adika nnna..analizez eu mai multe persoane , dar fetele cu parul roshcat imi capteaza ft usor atentia..De ce o fi asa oare?

- personal mereu eram de parerea ca oamenii cu parul roshkat reprezinta , un om cu o incredere in sine deosebita, reprezinta un om ft puternik si gata sa primeasca orice privire asupra lui , orice critica , orice analiza!!!
Am fost si eoo roshkatzika o bucata de vreme,domnee a fost ca un boom deci sincer.. e ft ok sa fii roshcatzica atit timp cit esti o persoana ce adora sa fie in centrul atentiei!Sincer mi-a placut..si ft multe persoane ziceau ca ma caracterizeaza..altii din contra ziceau ca nu ma caracterizeaza deloc , ca roshkatul din par ma face mult prea rece si ianccesibila! In fine.. la un moment obosisem de toate astea si imi lasasem parul sa-si capete culoarea naturala, insa acu.. i'm back...Fata cu parul de foc revine in fortzaaaaa! Pregatitziva ochisorii sa ma admire, imaginatia sa va zboare, gurile rele sa vorbeasca si dotati-va sufletele cu vre-un calorifer.. raceala si indiferentza cu care v-am tratat revine....   Azi noo va poop .. doar am devenit rece no?

0 comments:

Trimiteți un comentariu