vineri, 12 martie 2010

Implinita..

Olla, astazi am tinut cu tot dinadinsul sa va povestesc ce ma facut ieri, am fot intr-un sat din raionul Ungheni.. cam departishor de casa dar a meritat.,am fost in vizita la niste copilasi minunati. Le-am dus jucarii ne-am jucat cu ei...am facut multe lucruri interesanta toata ziulica cu ei, apropo am mers in colo cu o echipa de la "Clipa Siderala" , cu actori si muzicanti de la Academia De Arte din Chisinau, Cu Directorul Clipa Siderala, soferul "Vasea tine ruliu"si doi politisti pe care ii chema Jenea si ...si.... Politistul...ca na nimeni nu tinea minte cum il chema pe cel de-al doilea.. :D Copilasii ne-au primit cu ochisorii plini de asteptare.. dar totodata putini tristi... Primarul Satului ne-a cintat , iar gospodinele de la Cantina ne-au pregatit niste bugate mmmm bune, bune..Drumul a fost lung dar ft interesant intru cit l-am petrecut in autocar alaturi de niste oameni ft veseli si pozitivi care pe tot parcursul timpului cit am mers..au reusit sa cinte tot folclorul Moldovenesc... a fost super tare mai vreau...

P.S.    M-am facut si cu prieteni noi..si ft ft ft interesanti...

0 comments:

Trimiteți un comentariu