marți, 2 martie 2010

Imi intra fotografia in singe?

Deci sincer, acu stau si ma intreb chiar sunt asa de obsedata de fotografie ? Acu vreo 3 dimineti in urma ma trezisem la 6 asa.. cred ca visasem ceva urit.. ma trezisem cu okii in geam si kolo zarisem un rasarit rosu de toata spelndoarea... aparatul era pe masa de la calculator.. si fara ca sa ma trezesc bine abaia ca deschideam okii.. am insfacat aparatul.. am deschis fereastra si am tras niste poze mumoase...mumoase , culmea dupa aia am inchis geamul si m-am culcat inapoi am adormit momentan fara sa ma chinui mult..ca si cum asa si ar trebui sa fie .. iata pozele mai sus...va las sa le vedeti si voi..si nu uitati lasa-ti si un comentariu daca va plac..
 P.S. Miki iti recunosti acoperisul? :P with love Ella!

0 comments:

Trimiteți un comentariu