luni, 12 iulie 2010

E vara!

.. nici nu am observat cum am incetat a posta pe propriul blog si de ce ma rog? poate ca intervenise toata nebuneala de inainte, in timpul si de dupa bac?.. trec printr-o perioada ft grea in care inteleg cu greu ce tot vrea lumea asta de la mine..zilele astea mi-am facut o minivacanta de 3 zile in care am rupt orice relatie cu cei ce locuiesc dupa usa camerei mele.. am stat chiar si fara net..daca sincer a fost super. MEgalinistita, megafericita, megaimplinita.. ce-i drept am petrecut cele 3 zile in compania lui DAmon a Elenei si a lui Stefan din "The vampire diaires".. ce sa zic o noua obsesie a devenit si serialul asta.. in fine bucurator e un lucru ca in sfirsit am aprins pagina de "colegi :DDDD" si facebook si am fost ft surprinsa ca lumea chiar si in absenta mea nu a uitat de mine :).. ma apuc sa si scriu pe Blog.. deci inseamna ca revin..lucru ft bun pentru mine...

0 comments:

Trimiteți un comentariu